Digimind: Het Jaaroverzicht van onze website

Hieronder even een leuke opsomming van momenten in 2011

Ik begon in Februari 2011 begonnen met deze website, dus hij is nog geen jaar jong! Toch heb ik een superjaar gehad en ben ik zeer tevreden met de behaalde resultaten. Ik heb het afgelopen jaar toch een hoop bezoekers op mijn website gehad en meer dan 50 persoonelijk tablet adviezen gegeven aan mensen. Daarnaast komt 1 op 3 bezoekers terug naar digimind, waardoor ik natuurlijk heel erg gestimuleerd word. Ik  heb uit verschillende hoeken postieve geluiden gehoord over de website en uiteraard ook kritiek. Echter zal ik  in 2012 ook enthousiast al het tablet en app nieuws blijven brengen. Het uiteindelijke doel is om fulltime bezig te kunnen zijn met digimind.nl, helaas is dat nu nog niet mogelijk. Voor een ‘parttime’ website heb ik toch goed het laatste nieuws kunnen brengen en jullie ook scoop(jes) kunnen geven. 2012 beloofd een echt tablet jaar te gaan worden met veel nieuwe en betere tablets, zoals volgende week de Asus Transformer Prime en hoogstwaarschijnlijk de iPad 3.

Welke posts hebben jullie het meeste bekeken dit jaar?

[box]

1. Waar kan je een HP Touchpad kopen? bijzonder, want de tablet is nooit te koop geweest in Nederland

2.  Asus Transformer 3g te koop vanaf Oktober er gaan veel verhalen dat 3g tablets hun langste leven hebben gehad, maar jullie zochten er wel naar.

3.  Beste android apps NL, jullie waren constant op zoek naar de nieuwste apps, ik ook!

4.  budgettablet niet doen!  doordat de tablets zo duur zijn, is het logisch dat wij Nederlanders op zoek gaan naar alternatieven.

5. Persoonlijk tablet advies het is gaaf om te zien dat digimind hiermee zich toch onderscheidt ten opzichte van andere website, men heeft behoefte aan een stukje persoonlijke aandacht, wij zullen dit blijven doen in 2012!

De meest bekeken tablet van 2011

Het bizare van dit lijstje hieronder is dat in de lijst een tablet staat die nog niet eens op de markt is verschenen. De Asus Transformer Prime is nu al zo populair dat ik bijna zou gaan vrezen voor Apple’s positie op de tabletmarkt, over een aantal weken zullen we het weten als hij in de verkoop is.

1.  Samsung Galaxy tab 10.1

2.  Asus Transformer Prime

3.  Apple iPad 2

4. Asus eee Pad Transformer

5.  Archos G9 tablets

[/box]

Het laatste lijstje wat ik wilde delen is de ‘share-list’. Hieronder de top 3 van sociaal media waarop jullie mijn posts hebben gedeeld.

1.  Twitter

2. Facebook

3. Email

[/box]

een logisch lijstje, Twitter boven aan had ik wel verwacht, maar email had ik niet in de top 3 verwacht.  Ik had hier eerder Google + of een andere sociaal media netwerk.

Goede voornemens:

In 2012 wil ik meer videoreviews maken, meer tabletlanceringen bijwonen, diversen tablet weggeef-acties houden en persoonlijk tablet advies blijven geven! Hebben jullie suggesties? laat het mij weten….

In ieder geval een fijne jaarwisseling en een fris nieuw tablet jaar in 2012!

Labels:

Reacties (2)

• Avatar

Patrick

|

Gefeliciteerd met het bijna 1-jarig bestaan van je website. Ben benieuwd wat je ons in 2012 allemaal gaat brengen!

Reply

• Avatar

Digimind

|

Dankjewel..in ieder geval een hoop enthousiasme!

Reply

Laat een reactie achter